حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

فرمانده نیرویی دریایی ارتش: رونمایی از بالگرد‌های جدید دریایی در آینده نزدیک| همه رخداد‌های سطح دریا را رصد می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۴۷۷۱۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فرمانده نیرویی دریایی ارتش: رونمایی از بالگرد‌های جدید دریایی در آینده نزدیک| همه رخداد‌های سطح دریا را رصد می‌کنیم
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بالگرد‌های جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر ظرفیت‌های دریایی کشور و حرکت به سوی ایجاد تمدن دریایی اظهار داشت: دریا می‌تواند محور توسعه و پیشرفت کشور ما باشد. البته یک فرصت بسیار بزرگ برای توسعه کشور از طریق دریا برای ما وجود دارد و سواحل مکران به‌عنوان دروازه این دسترسی برای توسعه دریا محور است.

وی افزود: بهره‌مندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند، دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند. در تمدن نوین اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب نیز سهم و نقش آفرینی ارگان‌های دریایی می‌تواند بسیار مؤثر و حتی تاریخ‌ساز باشد. ما باید برای ساخت ایران بزرگ جهاد بزرگی هم انجام دهیم و این موضوعی است که رهبر انقلاب هم در بیانیه گام دوم بر آن تأکید کرده‌اند.

امیر ایرانی اظهار داشت: ارتش هرکجا که حضور داشته اساس کارش بر توسعه و پیشرفت آن منطقه بوده است. اولین اقدامی که بعد از فرمان فرمانده معظم کل قوا انجام شد، ایجاد حداقل امکانات در منطقه جاسک و مکران بود تا بتوانیم نیروی انسانی و تجهیزات را به این منطقه انتقال دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، با اشاره به ایجاد مرکز بین‌المللی امنیت دریایی در کنارک، خاطرنشان کرد: مرکز بین المللی امنیت دریایی واقع در کنارک و سواحل جنوب شرق کشورتوانسته ارتباط خود را با سایر مراکز امنیت در منطقه برقرار کند و با همکاری ارگان‌های دریایی داخلی و کشور‌های منطقه یک تسلط اطلاعاتی کامل و کافی را در منطقه در حوزه امنیت و ایمنی دریانوردان دارد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در دریا است، در این مرکز رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد. اگر شناوری در حالت اضطرار قرار بگیرد آن‌گاه اطلاعاتش به سرعت در این مرکز مورد پایش و پالایش قرار گرفته و به سرعت به آن امدادرسانی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->